Wat zijn enkele voorbeelden van de relatie tussen ENTP en INFJ in films of tv-programma's? Hoeft geen romantische relatie te zijn, maar is oké als dat wel zo is. Ik probeer gewoon de dynamiek tussen de twee types te begrijpen, want het is zo eigenzinnig en uniek.
De enige mogelijke waarover ik kan speculeren (verbeter me als ik het mis heb) zijn:
De enige mogelijke waarover ik kan speculeren (verbeter me als ik het mis heb) zijn:
- Violet (ENTP) en Tate (INFJ) uit AHS
- The Joker (soms ENTP) en Harley Quinn (soms INFJ)... tenminste sommige oudere scènes in de strips of misschien de tekenfilms. De verschillende schrijvers hebben de neiging om hun Myers Briggs een beetje te laten fluctueren, maar ik heb het idee van Harley als meer een introvert altijd leuk gevonden
- Tony Stark (ENTP) en Pepper (werd in ieder geval oorspronkelijk als een INFJ geschreven, de actrice die Pepper speelde leek meer een S-type)
- Morticia (INFJ) en Gomez (ENTP) uit de Addams Family
- John (INFJ) en Anna (ENTP) uit Mindscape/Anna 2013
- Ik heb Joel en Clementine (ENTP) uit Eternal Sunshine gehoord, maar heb Joel nooit als iets anders dan depressief kunnen typeren....
- Watson (INFJ) en Sherlock (over het algemeen INTP-vibes, soms geschreven met een ENTP-flair, dus moeilijk te typeren)
- Newton Crosby en Stephanie uit Short Circuit
- Anne of Green Gables jaren 80
- Jake Glycenhaal en Anne Hathaway uit Love and Other Drugs
- Sally (INFJ) en Jack (ENTP) uit The Nightmare before Christmas
- Floki (ENTP) en Helva (INFJ) uit Vikings
- Gregory House (heb hem nooit als een ENTP gezien, maar misschien één letter verkeerd?) en James Wilson (INFJ) uit House
- Azuma en James uit Maniac
- Bojack (hij is een slecht functionerende ENTJ, jongens)
- Loki (INFJ) en Iron Man (ENTP) uit de Avengers
- Spike (ENTP) en Buffy (INFJ) uit Buffy the Vampire Slayers