Wat zijn een paar duidelijke tekenen dat je een INFJ bent?
Hmm... dit ben ik niet, maar het doet me denken aan mijn moeder, die een ISFP is.Je weet dat je een INFJ bent als je zeven geliefde binnenkatten hebt, twee blije honden, een gerbil, een vriendelijke cavia, een schildpad, een papegaai, een parkiet, drie hamsters en zeven goudvissen, en je huis is nog steeds vlekkeloos, niet ruikt naar uitwerpselen of urine, en er geen haar op het meubilair ligt. Extra punten als je een psychische band met je dieren hebt of gelooft dat je er vroeger een was. {waargebeurd verhaal}
Geplaatst via mobiel apparaat
En deze doet me denken aan mijn beste vriend, die een ISFJ is.Je weet dat je INFJ bent als je mensen vergeeft die je verraden..... twee keer
of zeven keer.D:Je weet dat je een INFJ bent als je mensen vergeeft die je verraden... twee keer
Ik hoor er graag alles over Ninja... repareer je computer =)When you find it hard to post just one idiosyncrasy.
Ik ben een ENTP, maar op de een of andere manier doe ik dit ook^ Je staat op het punt iets in een thread te plaatsen, maar merkt dan dat het al gezegd is. :laughing: :crazy:
Ahaha, I'd have to agree with this.You know you are INFJ when you are the NICE version of the introverted intuitive!:crazy:
Niet dat er ooit twijfel over bestond dat ik een INFJ ben.Je weet dat je een INFJ bent als alles wat je doet verkeerd is, hoewel je goede bedoelingen had.
Dan weet je pas echt dat je een INFJ bent als je jezelf er daarna nog eeuwenlang over zit af te zeiken.
Je weet ook dat je een INFJ bent als je diep van binnen eigenlijk alleen maar bemind wilt worden en van iemand wilt houden.
Het bevestigt verder dat je een INFJ bent als je je depressief voelt omdat je denkt dat je te anders bent om bemind te worden.
Hmm, en ze zeggen dat ENFJ's manipulatief zijn? We hebben een INFJ-vriendin van wie ik hou en die ik enorm bewonder, maar ik heb haar "onbewuste manipulatie" opgemerkt en het is enigszins irritant en misschien een beetje betuttelend imo. Ze denkt misschien dat ik niet doorheb wat ze probeert te doen (me ten goede veranderen), maar ik pik het heel snel op en weerleg haar daarom beleefd maar resoluut met mijn eigen mening. Verder ben ik me bewust van mijn goede en slechte punten en hoewel ik het waardeer als iemand probeert te helpen, komt ze soms betuttelend over en alsof ik niet helemaal aan haar normen voldoe. En nee, ze heeft niet altijd gelijk, maar ze denkt graag dat ze dat wel is. Geloof me, ik heb geprobeerd haar te waarschuwen voor dingen en ze zal niet luisteren totdat alles compleet verkeerd gaat. En ik dacht dat ik koppig was!!!Toen ik iemand de stuipen op het lijf joeg door te vertellen dat ik ze beter kende dan ze dachten... Ze geloofden me niet, dus vertelde ik het ze. Ze raakten een beetje in paniek. Ook als je onbewust mensen in je omgeving manipuleert om hun kijk op het leven / wie ze zijn te veranderen, tot het punt dat het beangstigend is, zelfs als je ze probeert te helpen / ze ten goede te veranderen. Het wordt erger als ze het beseffen.
Kortom, de persoonlijkheden van anderen buigen totdat ze passen bij wat je wilt dat ze zijn... tenminste, vanuit een ongezonde eigenschap die de meeste INFJ's met zich mee kunnen dragen.
Rouge, bedankt hiervoor - ik vind de #2 vaak erg overweldigend als het kantoor onder strakke deadlines staat en iedereen zo gestrest is dat het me bang maakt.Ik ben een INFJ omdat
- Ik vaak weet of iemand ja of nee gaat zeggen tegen iets voordat hij het doet
- Ik goed ben in het binnenlopen van een kantoor en het opnemen van de "emotionele temperatuur" daar
- Ik heb bijna altijd gelijk als ik vermoed dat iemand verborgen motieven heeft
- Ik geef er niet veel om voor mezelf op te komen; maar als ik zie dat iemand slecht behandeld wordt, komen mijn haren overeind. Ik word soms een kruisvaarder genoemd (en dit is niet altijd in de goede zin)
Nee, ik denk geen moment dat je een idioot bent! Ik ben een heel vergevingsgezind persoon. In mijn leven heb ik geleerd weg te lopen van een persoon die me enorm heeft gekwetst. Geloof me, het heeft jaren geduurd om dit te leren. Ik heb pijn. Ik loop weg (zij leven hun leven, ik leef het mijne). Ik neem de tijd en verzamel mijn gevoelens. Ik ga ermee om. Dan vergeef ik, hoe erg het ook pijn deed. Begrijp me niet verkeerd, ik laat die persoon niet dicht bij me of mijn leven komen, als ik eenmaal weg ben. Ik ben beleefd en zelfs vriendelijk als onze wegen om wat voor reden dan ook weer kruisen. Ik doe niets tegen hen en wens hen ook geen kwaad. Ik laat gewoon niet toe dat ze me weer pijn doen. Ze kunnen me niet meer raken.Ik ben zo vergevingsgezind, het is onwerkelijk. Maar als ik het respect voor iemand ben verloren, dan kan ik niet vergeven. En ik heb de neiging om het goede in anderen te zien, dus hoe vaak ze me ook neerhalen, ik zie nog steeds het goede, totdat ze me zo vaak hebben geslagen dat er wat verstand in me is gekomen. Misschien ben ik een idioot. Ik denk het wel![]()
BRAVO! 10/10, I like this one.you know you're an infj when:
- people shake their heads at you a lot,
- you can't wait to be alone,
- it all seems so clear in your head, but never comes out your mouth in the same way,
- you wish you had a pause button so you had time to think through your response before you say it,
- you prefer to wite it all down than say it
- you think your MBTI code should be F.R.E.A.K
- you just know things, without explanation, enough to freak people out
- you want to save the world...without being noticed
- etc...
:laughing:Heeft iemand hier iets mee?
-- Je ziet wat anderen zouden kunnen worden en hoe je hen kunt helpen
-- Je lijkt extravert, maar je luistert meer en zegt minder dan mensen beseffen
-- Je hebt geleerd dat mensen vaak je inzichten niet willen, dus je houdt de meeste voor jezelf
-- Alles waar je over nadenkt, is verbonden met iets anders
-- Je verbeeldingskracht is schijnbaar eindeloos
-- Je bent betrouwbaar, en te vertrouwen maar wordt gemakkelijk over het hoofd gezien
-- Je wilt dat mensen je begrijpen en wisselt af tussen geheimzinnig zijn en je openbaren
Ik wou dat dit niet waar was voor mij. Het is gewoon niet gezond om toe te staan dat iemand je benadeelt in de hoop dat ze hetzelfde gevoel hebben als jij om voorzichtig te zijn met de gevoelens en het welzijn van anderen. Mijn vrienden hebben me naĂŻef genoemd vanwege mijn "te vertrouwelijke" eigenschap en het gebrek aan gevoel voor gevaar. Ik hoop altijd dat mensen eerst naar zichzelf en hun daden kijken.
Dat deed me LOLAls je een manier vindt om jezelf daadwerkelijk aan een kruis te nagelen... helemaal alleen.
Oh my! Een chart Nazi!!!!!!!Bedoel je dit? http://www.mypersonality.info/tyler87/On Topic: Als je zoveel tijd besteedt aan het nadenken over alle mogelijke uitkomsten van een reeks beslissingen dat de tijd verstrijkt zonder dat je iets doet OF je maakt een overhaaste beslissing op het laatste moment waar je de helft van de tijd spijt van hebt. Dat is enigszins frustrerend.Doe de test op die ene site waar je een grafiek krijgt, zodat ik naar de mooie grafiek kan kijken en kan zien hoe ver je bent.
Ik heb ook een keer een babysquirrel gered! Het dacht dat ik zijn moeder was! Ik gaf het cheerios en bracht het naar een opvang voor wilde dieren. Het hield zoveel van me!Ik weet niet of dit is gepost, maar je weet dat je een infj bent als je aardig bent voor zoveel mensen individueel dat je overweldigd kunt worden door alle liefde die wordt teruggegeven.
Je weet dat je een infj bent als iemand opmerkt dat je een aardig persoon bent en verrast bent door het compliment omdat je niet aan jezelf denkt als aardig of liefdevol, per se, maar het toevallig zo is dat aardig zijn een aangeboren deel van je wezen is.
Je weet dat je een infj bent als je automatisch wordt aangetrokken om met jonge kinderen te spelen of gewonde dieren te redden en je dan raar voelt omdat niemand je gevoelens deelt. (((Ik heb laatst een babysquirrel gered, en het enige wat mijn vriend kon zeggen was hoe dom het was, maar ik kan niet stoppen met nadenken over hoe zijn kleine vorm perfect in mijn hand paste.)))
Je weet dat je een infj bent als je wordt afgeleid door alles en nog wat, vooral dieren en de natuur.
Wow - ja, dat is ZO waar. Dan is het trieste dat ze je bezorgdheid soms niet eens echt waarderen. Het is alsof je je meer om hen bekommert dan zij om zichzelf.Je geeft zoveel om je vrienden dat je niets gedaan krijgt, omdat je vastzit met het zorgen om hen.
Ik heb me net geregistreerd om te blijven...You feel like you always have to explain yourself... and then when you do - you always think that it makes more sense in your own head then when you verbally put it into words.
... so then you go back into "hiding" so you can write it down to sort your thoughts out and make it sounds better.
Deze deed me echt huilen omdat het wat herinneringen opriep. Toen ik een kind was, viel er een vogel uit een boom. Mijn ouders lieten me hem houden omdat ik me er zo'n zorgen over maakte. Ik groef zelfs wat wormen voor hem op en probeerde hem te voeren. De volgende ochtend werd ik vroeg wakker en ging ik de vogel bekijken en hij was dood. Ik huilde en voelde me heel slecht en het heeft nog steeds een grote impact op me.Je weet dat je een INFJ bent als je een slang doodt toen je jonger was en er dagenlang om huilde. Je weet dat je een INFJ bent als je een jonge vogel die uit het nest is gevallen terugzet en de moeder nooit meer terugkomt. Je weet dat je een INFJ bent als je een babykonijn dat te bang is om te bewegen om door een grasmaaier geraakt te worden, verplaatst en je je afvraagt of de moeder er ooit weer voor zal zorgen.
Wow, ik doe letterlijk al die dingen. Elk laatste ding.- Je weet dat je een INFJ bent als je iets schrijft en het dan opnieuw leest voordat je het plaatst om er zeker van te zijn dat wat je hebt geschreven grammaticaal correct is.
- Je weet dat je een INFJ bent als je je ooit eenzaam hebt gevoeld in een kamer vol mensen.
- Je weet dat je een INFJ bent als je plotseling een gevoel van opluchting voelt bij elke persoon die de groep verlaat.
- Je weet dat je een INFJ bent als je merkt dat je in diepe gedachten over ideeën valt en dan later wakker wordt en beseft dat je echte vrienden mist en dan depressief wordt.
- Je weet dat je een INFJ bent als je erg koppig bent in je ideeën.
- Je weet dat je een INFJ bent als je consequent moeite hebt om van het moment te genieten, omdat je altijd vooruitkijkt naar wat er gaat gebeuren om erachter te komen wat je vandaag moet doen om de toekomstige uitkomst te bereiken.
- ... en soms kijk je ook terug naar het verleden in plaats van in het heden te leven.
- Je weet dat je een INFJ bent als je jezelf betrapt op het proberen mensen te lezen om erachter te komen wat ze innerlijk denken en voelen door ze simpelweg te observeren.
- Je weet dat je een INFJ bent als iemand je vraagt naar een persoon die je pas een week geleden hebt ontmoet en je een aantal dingen over die persoon kunt opsommen, zelfs als je nauwelijks met hem of haar hebt gesproken.
- Je weet dat je een INFJ bent als je merkt dat je te voorzichtig bent omdat je te druk bezig bent met vooruitkijken naar wat er zou kunnen gebeuren.
Ok, ik denk dat dat alles is wat ik me nu kan bedenken... nog iemand??:happy:
Je weet dat je een INFJ bent als je de lat voor jezelf veel, veel hoger legt dan voor wie dan ook. Ja, dat begrijp ik.Je weet dat je een INFJ bent als je net je eindcijfer terug hebt (wat een 9,7 bleek te zijn) en in plaats van absoluut extatisch te zijn, ongelooflijk pissig wordt omdat dit betekent dat als je slechts een 6,8 in plaats van een 6,0 voor de vorige toets had gescoord, je het jaar met onderscheiding zou hebben gehaald. Je scoort normaal gesproken nooit lager dan een 7,0!
Je weet echt dat je een INFJ bent als je je schuldig begint te voelen over het pissig worden van een bijna perfect cijfer, terwijl je al weet dat 80% van de klas het examen niet eens heeft gehaald, laat staan een kans heeft om het volgend jaar te halen.
Ach ja.